Het Uitvaartcentrum van De Laatste Eer

De uitvaartvereniging beheert een eigen uitvaartcentrum aan de Ibislaan 3 in Andijk. Deze aula is geschikt voor gebruik bij condoleances of voor een uitvaartdienst.

U heeft de mogelijkheid om gebruik te maken van audio apparatuur voor het afspelen van door u gekozen muziek, maar ook is er de mogelijkheid om met de aanwezige multimedia apparatuur foto’s of film te vertonen tijdens condoleance of uitvaartdienst. U kunt dit aanleveren door middel van een USB-stick. Dit graag vooraf afstemmen om misverstanden te voorkomen.

Daarnaast beschikken we in het centrum over 2 ‘huiskamers’.
Deze kamers zijn volledig ingericht voor het opbaren en afscheid nemen van een overledene en hiervan kan gebruik gemaakt worden door mensen die een opbaring thuis niet kunnen of willen. Als u gebruik maakt van deze mogelijkheid krijgt u en sleutel en heeft u elk moment van de dag de mogelijkheid om op uw eigen wijze en tijd afscheid te nemen van de overledene.

Natuurlijk beschikken wij ook over apparatuur om een opbaring thuis te laten plaats vinden.

Uiteraard kunt u bij een thuisopbaring ook gebruik maken van onze aula bij condoleance.

Tevens bieden wij u de mogelijkheid om de aula vooraf te bezichtigen. Neem hiervoor contact op via ons contact formulier.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op via ons contactformulier.

Naar ons contactformulier